Sayfalar

6 Aralık 2011 Salı

yazasım geldiii..:)

Aslında yazmayı çok seviyorum.. 
ama kağıt ve kalem tercihim.. ama böylede fena olmuyormuş hani^^

ne yazayım bilmiyorum... belkide işgal ediyorum şuan bu satırları-.-
ama insan yalnız kalınca.. hele ki ışıklar kapatılmışsa böyle içini dökesi geliyor... 
neyseee öyle işte...:) 

şöyle çevreme baktığımda herkes bi' aşk acısı çekiyor... 


baktım olmuyor benim neyim eksik dedim..:) demi yaa... benim neyim eksik... 


bende AŞKtan bahsedeyim... 

Haaa aşk dedikte.. nefsani bir aşk değil bu yani kız-erkek ilişkisi degil... mevlaya c.c. olan aşk.. onun sevgilisine sav. olan aşk... yani aşkların en güzeli...
ne şanslı değil mi seçilmiş insanlar???... 
Rabbime sevgili olarak... Rabbime DOST olarak seçilmiş insanlar...??

bazen düşünüyorum da o nasıl bir nasiptir öyle MEVLAYA dost olmak.. nasıl bir manevi yükseliştir öyle..?

Rabbim bizleri onların kapısından ayırmasın... 
hele ki o DOST Ehl-i beytin güllerindense...
O dostun bir nazarına girmek ne büyük bir nasiptir.. 
O dost ki Rabbimin nazarıyla bakar insanlara... 
Rabbim en kısa zamanda bu garibin o dostu ziyarete gitmesini nasip eyle.. amiinn! 





♥ ...Sadatin duasi sizlerle olsun... ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder